Ο Kojima επικεντρώνεται επί του παρόντος σε άλλα projects, όπως το λανσάρισμα του Death Stranding 2, έναν τίτλο αποκλειστικά για Xbox (OD), ένα νέο παιχνίδι δράσης και κατασκοπείας για PlayStation και μια ταινία.
Η πανδημία COVID-19 επηρέασε τη θεματολογία και του Death Stranding 2. Αρχικά, ο Kojima ήθελε να τονίσει την ανθρώπινη σύνδεση, αλλά μετά την πανδημία άρχισε να αμφισβητεί την ιδέα της υπερβολικής συνδεσιμότητας. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζεται στο σλόγκαν: «We should not have connected».
Ο Kojima πιστεύει ότι η συνδεσιμότητα, που ήταν απαραίτητη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τώρα συμβάλλει στη διαίρεση των ανθρώπων. Η εξ αποστάσεως εργασία, οι εικονικές συναυλίες και η διαδικτυακή εκπαίδευση έχουν αλλάξει τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις, ωθώντας την κοινωνία προς την απομόνωση. Μάλιστα, αναφορές στη θεματολογία του παιχνιδιού είναι ενσωματωμένες στα γραφικά του. Ο Kojima επισημαίνει τις αλλαγές στο λογότυπο του παιχνιδιού και στοιχεία όπως τα «strands» στο σχεδιασμό ως σύμβολα εντός του τίτλου.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity